miercuri, 22 februarie 2012

RADU MAZARE i-a redat a doua sansa lui STEFAN pt recuperare

DRAGII MEI,,,
in sfarsit avem o veste buna.Stefan a primit o sansa pentru rezolvarea gravei probleme de deglutitie pe care o are.Nu poate inghitii nici un fel hrana solida,este hranit inca la biberon si a stagnat foarte mult din crestere.Are 7,5kg la 1an si 4 luni.Problema lui se poate rezolva in Israel la clinica wolfson,iar sansa copilului meu a fost data de domnul primar RADU MAZARE.Este a doua oara cand ii ofere lui Stefan sansa la recuperare.
Marti am fost la primarie pentru a cere un ajutor de urgenta deoarece aceasta este cea mai grava dintre problemele lui Stefan.Pentru a putea face progrese psiho-motorii trebuie sa creasca iar, pentru asta trebuie sa poata manca.In sala de asteptare erau peste 50 de persoane care venisera fara a fi inscrise in vreo audienta caci,primarul Constantei nu procedeaza asa cum am auzit ca se intampla in alte orase unde oamenii asteapta luni intregi sa poata ajunge in biroul primarului.De primit vreun ajutor financiar asa cum primesc constantenii nici nu se pune problema in alte orase.Dupa ce a ascultat fiecare persoana in parte,mai mult de jumatate dintre cei aflati in sala de asteptare au mers  la dumnealui in birou si am inteles ca odata ajuns acolo nu pleci cu problema nesolutionata.Imediat ce a aflat povestea trista a copilului meu,a dispus ancheta sociala si aprobarea sumei de 4000 de euro.Stefan nu este singurul copil care a fost ajutat,cred ca toti copii din Constanta care au astfel de probleme au primit ajutor de la acest OM.
Radu Mazare este singurul care nu a ramas indiferent la nenorocirea copilului meu,singurul care i-a dat o sansa lui Stefan.Din pacate nici o fundatie sau asociatie nu a raspuns macar la vreun email,sa-mi spuna ca pot sau nu sa ne ajute in vreun fel.
MULTUMESC DOMNULE PRIMAR,DUMNEZEU SA VA RASPLATEASCA NUMAI CU BINE PENTRU TOT BINELE FACUT ACESTOR COPII.
Va multumesc si dumneavoastra tuturor celor care cititi povestea lui stefan si va rugati pentru el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu